luni

Un nou inceput




Încep prin a va spune ca îmi pare rău.Pentru ce? Pentru ca nu sunt coerenta nici măcar în acest locșor și de aceea vreau sa încep mai des sa scriu...Acum ceva vreme mi-am dat seama ca deși aceste câteva săptămâni de scoală care ne-au mai rămas ne despart,încă de pe acum triști și suparăți unul pe celalalt.Deși asta ne afectează pe toți,nu am de gând sa fiu eu floarea de pe tort,ca na..fiecare cu ce crede sau simte.


Dupa un week-end petrecut cu Mihai,mi-am dat seama ca încep sa nu îmi mai cunosc prietenii,deși ii credeam ca pe niște oameni pur si simplu puri,adică ,ca și când ii cunosc,dar uite ca iar eu nu am dreptate.Voi începe din nou sa va cunosc,ușor ușor,pe fiecare în parte.

Azi va trebui sa învăț pentru geografie,sa găsesc un nenorocit de lac Razim,sa iau un cadouas pentru Alina,și de la 3 sa merg la ziua ei,la vestitul GREEN TEA...asa,și La mulți ani Elena!

Cum sfaturile câtorva persoane au funcționat,și chiar dau roade,vreau sa va spun ca dacă ești drăguț cu lumea,primești aceleași mulțumiri .Acest fapt l-am inceracat și eu,și na' ca a mers.Mersi pentru tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu