miercuri

depinde.

Am fost acuzata ca nu scriu pe blog.Am fost comparata cu cineva,care scrie la fel de rar,dar uite ca mi-am adus aminte de voi,si va scriu.
Au fost cateva zile infioratoare,pana si picaturile de apa mi se lovec,parca,cu o gratie molesitoare de cap.EXAGEREZ.Nu pot spune ca au fost zile perfecte,pentru ca m-as minti.Si nu stiu de ce va zic voua asta...dar...dar..ma rog.avem o noua persoana ce ni se alatura grupului de oameni cu blog,si daaa.ura! -Dina.

ASA,si revenind la oile noastre.Nu ma inteleg.azi da, maine nu, poimaine nu depinde de noi.IAR VOI...ce putem face azi,ca maine sa ne fie mai bine?

RASPUNSURILE CRETINE,DIN GRUPUL MEU : 1.jucam la loto (CRISTI)
2.ma impac cu Marina (ALIN)
3.descopar medicamentul anti prostie.(VLAD)
3.imi traiesc fiecare moment.(PAULA)
4.invat sa fac ski.(MELANIA)
ORICUM SUNT MAI MULTE RASPUNSURI,DAR AM LUCRURI MAI BUNE DE FACUT.MAI e putin si vin/si trec tezele ,examenele,si fiecare plecam in liceu("uuuuuuuuuuu :O3" spus de Anca in momentele cand e draguta,v-ar face sa intelgeti).


VA IUBESC MULT (cred si eu dupa 8 ani cu voi) ALEXANDRA.

Un comentariu:

  1. N-am zis ca "imi traiesc fiecare moment", am zis ca nu-mi pierd timpul si ca fac teme! Daca sa faci teme inseamna sa-ti traiesti fiecare moment, atunci toti elevii ar trebui sa fie foarte fericiti. Dar tu ce-ai raspuns? Ai desenat un balon cu aer cald... in mijlocul plansei.

    RăspundețiȘtergere